Delo
|
torek, 8. julij 2014 ob 12:05 |
Ljubljana – Male oglase na spletu tedensko ali pogosteje prebira 25 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov, kažejo novi podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS). Vsak...
|
|
24ur.com
|
torek, 8. julij 2014 ob 10:25 |
25,24 odstotkov spletnih uporabnikov tedensko ali pogosteje prebira male oglase. Po podatkih MOSS je spletnih uporabnikov, ki brskajo po malih oglasih tedensko ali pogosteje, 364.016. Ti uporabniki...
|
|
Moj mikro
|
nedelja, 15. junij 2014 ob 03:53 |
Po zadnjih podatkih MOSS turistične informacije na spletu prebira 86,80 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov: 10,21 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov pa turistične informacije prebira...
|
|
Pozareport.si
|
petek, 13. junij 2014 ob 06:45 |
Med včerajšnjimi hišnimi preiskavami Nacionalnega preiskovalnega urada, kjer so se tokrat "lotili" spornega lastninjenja Term Čatež in tajkuna...
|
|
Delo
|
četrtek, 22. maj 2014 ob 14:36 |
Ljubljana − Najbolj prodajan dnevnik v Sloveniji so bile v prvem letošnjem četrtletju Slovenske novice, najbolj prodajan tednik pa Nedeljski dnevnik, ugotavlja Slovenska oglaševalska...
|
|
Večer
|
sreda, 21. maj 2014 ob 00:05 |
Kode spola
Zofijini ljubimci pripravljajo jutri, v četrtek, 22. maja, ob 18. uri v Kulturnem inkubatorju na Koroški cesti 18 projekcijo filma Kode spola in okroglo mizo o spolu v oglaševanju in...
|
|
Večer
|
petek, 16. maj 2014 ob 15:50 |
Evropska komisija z oglasom "Skrbimo za svoje korenine" potrošnike oz. gledalce zavaja glede okoljevarstvene naravnanosti skupne kmetijske politike, menijo v Umanoteri in na Inštitutu za trajnostni...
|
|
|
|
<< Začetek < Nazaj 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 Naprej > Konec >>
|